Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 11. ledna 2013

1. LETOŠNÍ TVOŘENÍ

Tedy ono to není tak úplně jen letošní tvoření :-D .

 Moje milovaná babička Josefínka byla vyučená za 1. republiky dámskou krejčovou a jak už to tak dříve chodilo, tak si v té době děvčata vyšívala svoji výbavu, a tak nám po ní zůstalo   vyšívané povlečení, přehozy a dečky. A protože jsem vyrůstala v prostředí, kde se tyto textílie hojně používaly, tak jsem už od dětských let toužila si i něco sama vyšít.  Pokusů proběhlo v minulých letech několik, ale nikdy to jaksi nebylo ono  a pokaždé jsem s tím  "praštila do kouta" :-D. Ale jak vždycky  říkám,  k některým věcem holt musí člověk dorůst :-D, a tak Vám, mé milé, představuji svůj první kousek vyšívaný touto krásnou technikou. Neříkám, že je to dokonalé, ale koukatelné snad ano. 
.... a tak z mých vyšívacích pokusů vznikl tento malý polštářek, který je naplněný sušenou levandulkou  z vlastní zahrádky a   nakonec jsem ho obháčkovala krajkou  ....

Děkuji Vám za Vaše milé komentáře a ze srdce Vám přeji krásný a pohodový víkend!!!!

6 komentářů:

  1. Jitu,tak to je velká krása,tenhle způsob vyšívání jsem zatím ještě nevyzkoušela....jak píšeš,až přijde ten správný čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, to neni jen koukatelne, to je nadhera! Diky za prekrasnou inspiraci! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Jitka je to dokonalé. Nádhera. Andre

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, ten je nádherný. Tu výšivku bych asi nezvládla.
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško,
    nakukuju po dlouhé době. Krásně tvoříš! Přeju hezký víkend. M

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, to je nádhera! A vymyslela si to parádně. Rischelieu jsem nikdy ani nezkusila, neměla jsem odvahu :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat