Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 17. ledna 2013

.... BÁJEČNÝ CHLEBÍK ...

    Asi před týdnem jsem u  Haničky na blogu viděla chlebík, který pekla podle Cuketky a okamžitě jsem se rozhodla, že ho musím vyzkoušet.  Už tolikrát jsem pekla různé druhy chleba, některé v troubě a jiné v pekárně, ale ještě nikdy nebyl takhle báječný. Jinou mouku než celozrnnou jsem neměla, takže chleba je tmavý a hutnější než normální, ale přesto vypadal i chutnal výborně. Dcera mi dokonce říkala: "Mami, doufám, že se neurazíš, ale ten chleba vypadá jako kupovaný!"  Ale vzápětí dodala: "Ale ten tvůj je 100x lepší."  A že je skutečně dobrý dokládají fotky, protože víc se mi zachránit pro focení nepovedlo :-D

... a pečený byl v této mikrovlnce, v které ostatně peču i vánoční cukroví  ...
Dnes jsem si koupila novou mouku a zítra se pustím do dalšího, tentokrát světlého chleba, tak mi držte pěsti, ať se opět povede. 

2 komentáře:

  1. Jitu, vypadá opravdu úžasně, děkuji za typ!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. jsem moc ráda, pokud jsem poslala dál něčí nápad a přineslo vám to takovou dobrotu. vypadá a určitě i chutná báječně!

    OdpovědětVymazat