Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 21. ledna 2013

LEVANDULOVÝ POLŠTÁŘEK II

Jak jsem již zmiňovala v některém z předchozích příspěvku, tak jsem podlehla pokušení vyzkoušet si richelieu výšivku, a protože to většinou byly jen malé kousky, tak jsem se rozhodla je postupně začít zpracovávat a tím vznikl další malý polštářek naplněný opět doma vypěstovanou levandulkou. Zručné vyšívačky poznají, že výšivka není až tak dokonalá, ale v kombinaci s háčkovaným lemem, myslím, nevypadá tak zle. 



15 komentářů:

  1. Vyzerá krásne. Moja babička takto na dierky vyšívala.Mám po nej obrusy aj návliečky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, díky ... moje babička také vyšívala richelieu a také mám po ní nějaké kousky vč. toho velkého přehozu na postel ze staršího příspěvku.

      Vymazat
  2. Krásný a voňavý polštářek... moooc povedený! Bílá mu sluší a výšivka s krajkou je třešinka! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, polštářek je krásně jemňoučký, moc povedený, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo,tak to je opět nádherné dílko...ještě k tomu levandulové vůně...jak píše Andrea,tak i já vzpomínám na svou babičku Marii.
    Hezký týden Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy vidím jen! dokonalý polštářek!
    Nádhera, Jituško!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, Jíťo a Helenko, moc Vám děkuji nejen za milou návštěvu, ale hlavně za shovívavost. Ta výšivka opravdu není dokonalá, ale bylo líto mi ji vyhodit a ta krajka ji trošku pomohla.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško polštářek je krásný. Na výšivku richelieu jsem si nikdy netroufla, obdivuji tvoji šikovnost.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Jeminenku, to je krása a dobrý nápad...

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, to je nádhera.. Opět obdivuji Tvojí šikovnost a trpělivost... :o) Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jitu.Jak nedokonalá výšivka?Nádherná,pracná a krásná.Hodně krásného tvoření a pohodové dny.
    Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Jituš, výšivka aj vankúšik sú dokonalé!!!!
    Obdivujem Tvoju prácu je krásna.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za Vaše milé komentáře a přeji Vám krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško...to je veliká nádhera...obdivuji.
    Jana

    OdpovědětVymazat