Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 28. ledna 2013

... POSLEDNÍ RICHELIEU-LEVANDULOVÁNÍ ...

Takto jsem si pohrála s posledními menšími kousky z mého pokusničení s richelieu výšivkou. :-D  .


Z  posledních dvou  kusů této výšivky chystám  ušít  polštářky.    Výšivka je sice větší, ale ne dostatečně,  tak ještě musím vymyslet s  jakou další látečkou ji zkombinuji.   Zatím v mé mysli vítězí len, tak uvidíme, jak dopadne realizace .... to až příště.

 Přeji Vám, mé milé, pohodový pracovní týden!!!!!

21 komentářů:

  1. Jitko, opet nadhera. To srdicko je primo kouzelne! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško krása,tenhle typ výšivky mám moc ráda!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš , ešte že si začala s touto výšivkou. Bolo by škoda nevyšívať, pretože Ti to ide nádherne. To ani nie sú pokusy, to je tvorba profesionála. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Óó, to je krásné!!!! Nádherná romantika! Pokusničení je jako od profíka. Těším se na ten len, to bude určitě ještě krásnější.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško srdíčka jsou nádherné. Polštářky se nechám překvapit.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, to bych chtěla někdy umět.

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak jemňounké! Opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, rozhodně nepřestávej, máš talent! Je to nádhera!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ójééé, to je krása. Jitu, recipolštážky jsou přesně můj šálek kávy.
    Ahojka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, richelie nemá chybu, je to božská krása!!!! Mať tak Tvoje zlaté ručičky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, opět nádhernééé... Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné, něžné, moc moc zdravím :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný blog nevím co chválit dříve, je vidět,že jsi všestraně nadaná. Krásný zbytek víkendu. Luďka

    OdpovědětVymazat
  14. JITUŠKO, KRÁSNÉ A JEMNÉ TVOŘENÍ.
    OPRAVDU SE TI VŠE HEZKY POVEDLO.
    JSI ŠIKOVNÁ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera!!!
    Krásná čistá precizní práce...Hezké dny, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné!
    A Imagines je bonus navíc.

    Přeji pěkný den Dáša

    OdpovědětVymazat
  17. Mé milé, moc a moc Vám všem děkuji za tolik slov chvály .... mám velkou radost, že se Vám moje tvoření líbí. Přeji Vám krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  18. Jituško moc se mi líbí tvoje vyšívání také to vyšívám a moc mě těší,že jsem někoho našla.Mám spoustu předloh starých i nových.Daja-Duha2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, moc děkuji za pochvalu. Tuhle výšivku miluju už dávno, ale teprve teď jsem našla odvahu se do ní pustit a právě mi trošku chybí ty předlohy. Něco málo jsem vyštrachal ve starých Verenách a PŽ, tak jsem si zatím vybírala jen části, abych trošku "potrénovala" než se pustím do něčeho většího.

      Vymazat
  19. ... no krása a nádhera. Jituš, máš u mě na blogu vzkazík. Hezký den. Věrka

    OdpovědětVymazat
  20. Ty výšivky jsou hotový skvost !!!

    OdpovědětVymazat