Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 3. ledna 2013

VÁNOCE A NOVÝ ROK

... vánoční cukroví - každoroční klasika ...
.... tvarohová štola, kterou jsem Vám chtěla ukázat už několikrát, ale pokaždé zmizela dřív, než jsem ji stačila vyfotit :-D ...
 Recept  na ni jsem objevila v letošním adventním vydání časopisu DEKOR  



... nápis na tabulce je z ruky mé mladší dcery, která v září začala chodit do školy ...


Všem Vám, mé milé, přeji požehnaný rok 2013,   hodně lásky, pohody, zdravíčka a štěstí  a také spoustu času na tvoření.

3 komentáře:

  1. Jituš aj ja i prajem veľa zdravia, lásky a hlavne rodinnej pohody. Nech Ti doma robia všetci radosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, Jituško! Štolu jsem letos pekla poprvé a zařazuji ji do předvánočního chystání! Moc se mi líbí prostřený stůl s jablíčky a ten nápis, ten je na podtržku :o)
    Moc zdravím a PF 2013 přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, krasne pokoukani. Dcera je velika sikulka, ze uz takto krasne pise. Preji i tobe bajecny rok 2013, Katerina

    OdpovědětVymazat