Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

sobota 30. března 2013

KAKAOVÁ BÁBOVKA S LIKÉREM

Ráno jsme k snídani dojedli tvarohový cop, který jsem pekla předevčírem podle  receptu na vánoční štolu, a tak vyvstal problém co bude k odpolední kávě ...... chvíli jsem přemýšlela, a pak mě napadlo, že se podívám do velikonočních čísel časopisu DEKOR, která jsem shodou okolností měla při ruce. Vyhrála to kakaová bábovka s likérem, protože mi v ledničce zůstal ještě zbytek vaječňáku od Vánoc ... skoro už nechtěl téct :-D



Recept:
4 - 5 vajec (dala jsem 4)
180 g moučkového cukru
1 vanilkový cukr
200 ml vaječného likéru
100 ml oleje
100 g škrobové moučky (v mém případě Maizena)
kakao
1 prášek do pečiva
kakao (dala jsem 2 lžíce)
tuk na vymazání a mouka na vysypání formy

Vejce vyšleháme s moučkovým a vanilkovým cukrem do pěny. Poté pomalu přidáme olej a vaječný likér a nakonec vmícháme kakao, prosátou mouku smíchanou se škrobovou moučkou a práškem do pečiva. 
Těsto vylijeme do vymazané a vysypané formy a upečeme. 

 Nejdřív jsem měla, nevím proč, pochybnosti, ale fakt je moc dobrá!!!

6 komentářů:

  1. Tedy,kakaova babovka a jeste likerek,hmm,to vypada moooc dobre a jeste lepe musi chutnat,to bych mohla vyzkouset,jen nepises v receptu o likeru,kolik ho tam dat a kolik toho kakaa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za chybičku, ten vaječňák mi z toho receptu vypadl :-D, ale už jsem to napravila. Množství kakaa uvedeno nebylo, takže to jsem dala tak akorát.

      Vymazat
  2. Jitu, moc děkuji za recept a chválím velikonoční výzdobu a tleskám tvému vyšívání!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, bábovku určitě zkus - nemá chybu.

      Vymazat
  3. Jitka musela som nakuknúť, receptík ukladám a vyskúšam aj tmavú verziu, pa Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Jitka sledujem aj tu :-) ďakujem za receptík rada vyskúšam :-)

    OdpovědětVymazat