Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 13. března 2013

KOŠÍČKY Z JUTOVÉHO PROVÁZKU

Malé košíčky z jutového provázku jsou uháčkované krátkými sloupky, ohrnutý lem jsem u některých ozdobila našitím starých perleťových knoflíků nebo perleťových "zubů" a nebo mašličkou z provázku, na který jsem přivázala nějaké sušiny z potpuri.  Košíčky z prvních dvou obrázků jsem darovala švagrové a ty tři další používám na drobnosti já - momentálně mám v jednom nůžtičky a ve druhém právě rozháčkovanou kraječku.



Přeji krásné odpoledne.

10 komentářů:

  1. Jitu, tak to je velká nádhera! Kombinace s perletí...úžasný nápad! ...a máš ještě ukazováček, nebo je na kost :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, nádherné košíčky ... jen si nedovedu představit to háčkování. Musí to jít dost ztuha?
    Hezké odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu,Ty jsi se do motouzování vrhla naplno....je to asi těžce vydřená krása....ale je ...super.
    Hezké čekání na jaro Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jitko,zrovna pletu prostírání,bolí mě všechny prsty,fakt vydřená paráda!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, košíčky jsou moc povedené. Přesně tak, háčkování s tuhým provázkem je o prsty.Ahojka. L.

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, obyčejný provázek a co je z něj krásy:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, ty jsou překrásné a hned je do nich co uložit.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, já taky zrovinka háčkuju košíček z juty, abych do něj mohla naaranžovat velikonoční vejce...

    OdpovědětVymazat