Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 22. března 2013

... TROŠKA JARA ...

Jako Vy všechny, tak i já, toužebně očekávám JARO, které zatím stále nepřichází a místo něj si s námi nehezky pohrává paní ZIMA. Tu a  tam sice vykoukne sluníčko a už to vypadá, že JARO konečně převezme vládu a pak zase pro jistotu napadne sníh a opět mrzne .... No, nedá se nic dělat, a tak abych si trošku udělala jarní náladu doma, přinesla jsem si větvičky břízky a zlatého deště.  .... a ty kremrole jsou pro naši Leonku, která má  dnes svátek.





Přeji krásný a pohodový víkend!!!!

5 komentářů:

  1. Tak Leonce vše nejlepší,jaro čekám taky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu,ty kremrole i ten zlatý déšť ti to doma parádně rozsvítil,u tebe už je jaro!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, jedna kremrolka asi nezbyla, že...vypadají úžasně!
    Leonce dodatečně všechno nej a nám ostatním přeju konečně to jaro!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško nádherne si si to nazdobila na jarnu náladu. Leonke želám len všetko najlepšie, veľa šťastíčka a zdravíčka. Kremrolky mam veeeeľmi rada, ja ich plním šľahaným tvarohom so šľahačkou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, jaro si letos dává opravdu na čas. Ale doma to máte moc hezké. Kremrole jsem nikdy nepekla, protože nemám trubičky a ty tvé vypadají krásně. Není nad domácí, viď ?
    Přeji Ti veselé Velikonoce.
    Ahojky Lenka

    OdpovědětVymazat