Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 18. dubna 2013

... DÁREČKY ...

Včera oslavila starší dcera 12. narozeniny, a tak kromě jiných, kupovaných,  dárků dostala  už i něco "slečnovského", vyrobeného s láskou - vyzkoušela jsem si uháčkovat dvě  houbičky na mytí  (jedna podle návodu od Jarušky a druhou jsem Vám už představila dřív, ale tehdy jsem ji  háčkovala  z vlny) z bambusové příze od Toptexu a k nim jsem ještě vyrobila několik  kosmetických tamponků na čištění "puberťáckého" ksichtíku .


... nezbytný dort .... naše oblíbená klasika s karamelovým krémem a tentokrát s brusinkami  a to i v prokrojení, kde jsem je pokladla na krém .....

5 komentářů:

  1. Jitu, nejdřív popřeju slečně všechno nej a krásné narozeniny!
    Háčkovaná sada je parádní a dortík, mňam!
    Měj hezký víkend, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, nádherný dárek ....
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš,té dorty z karamelovým krémem bych si hned zakrojila!Sada je parádní!!!Přeji slečně vše dobré!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Jitka prajem aj ja dcéruške krásne narodeniny! prichystala si jej podla mňa najkrajší darček aký si len mohla, ručná práca je najkrajšia a tvoje háčkovánky už duplovane :-) a torta vyzerá velice chutne :-)
    Pekný víkend
    pa pa Zdenka

    OdpovědětVymazat
  5. Hello, i think that i saw you visited my web site so
    i came to “return the favor”.I'm trying to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    Feel free to visit my web page austria

    OdpovědětVymazat