Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 21. dubna 2013

.... VÍKENDOVÉ TVOŘENÍ ....

Nejprve jsem musela vyzkoušet Helenčin sypaný tvarohový koláč (byl báječný a všem ohromě chutnal), a protože jsem ho vlastně pekla hlavně s sebou na návštěvu k mamce, tak jsem ještě "spáchala" narychlo  makový   "koláč lenivé ženy".  Tentokrát jsem ale místo cukrové polevy použila švestky, protože jsem je viděla na kynutém šneku, který pekla  Lenička a moc se mi tam zalíbila právě ta kombinace máku a švestek, ale na kynutou buchtu jsem už neměla čas, a tak jsem to vyřešila takto šalamounsky.



A nakonec ještě dva háčkované "zbytkáče" a ještě jsem uháčkovala z těch posledních kousků přízí opět několik kosmetických tamponků, ale ty už jsem nefotila. 




Přeji krásný nedělní večer i celý pracovní týden!!!!! 

3 komentáře:

  1. Jitu, měla si docela pekařský víkend :o) Jsem moc ráda, že ti koláč chutná!
    Háčkování ze zbytků se taky moc povedlo.
    Přeji hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitka,
    super vyzerajú tie tvoje zbytkáče :-) a už si tú hubku aj skúšala? rozmýšľam že si takú aj ja uháčkujem...

    OdpovědětVymazat
  3. JITUŠKO, JSI ŠIKULKA.
    CHVÁLÍM HÁČKOVÁNÍ I PEČENÍ.
    MĚJ SE KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat