Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

sobota 22. června 2013

... VČEREJŠÍ VEČEŘE ...

V těchto horkých dnech nemám moc chuť trávit čas v kuchyni, a tak se stravujeme tak, aby jídlo nebylo moc náročné na čas a hlavně ne  teplé. Na přání rodiny jsem včera k večeři dělala salát  Caprese obohaceným o Schwarzwaldskou šunku, kterou máme moc rádi a pouze jsem pekla domácí  celozrnné houstičky, které jsem vylepšila troškou česnekového másla:



RAJČATOVÝ SALÁT CAPRESE:
Mozzarella
rajčata
černé olivy 
čerstvá bazalka
olivový olej
sůl 
pepř

CELOZRNNÉ HOUSKY
310 ml mléka
2 lžíce oleje
2 lžičky soli
100 g celozrnné žitné mouky
400 g pšeničné chlebové mouky
1 vejce na potření

Na posyp si smícháme 1 lžíci hrubé soli, 1 lžíci máku, 2 lžíce dýňového, sezamového, lněného a slunečnicového semínka.

Suroviny vložíme do pekárny na program Těsto (zadělávala jsem klasicky v míse), po vykynutí rozdělíme na osm dílů a umotáme housky, potřeme vejcem a obalíme ve směsi semínek a soli, necháme ještě tak 15 minut kynout a pak pečeme 20 minut, na 180°C, záleží jak komu peče trouba.

PŘEJI DOBROU CHUŤ!!!


5 komentářů:

  1. Ty houstčky vypadají božsky.....

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, caprese miluji a teď, konečně rajčata chutnají jako rajčata a tak si užijeme :o) Housky ráda, vyzkouším, vypadají výborně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Večeře podle mého vkusu!Jak píše Helenka konečně jsou rajčata báječná.Tak si to také užiju!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. JITUŠKO, DÍKY ZA BEZVA RECEPTÍKY.

    DĚKUJI ZA PŘÁNÍ PRO DCERU NA MÉM BLOGU.
    DODATEČNĚ I JÁ TOBĚ POSÍLÁM VELKÉ BLAHOPŘÁNÍ A PŘEJI PŘEDEVŠÍM ZDRAVÍČKO.

    KRÁSNÉ LÉTO A DOBROU NÁLADIČKU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, děkuju za recept na housky. Už jsem si ho opsala, brzo vyzkouším. Česnekové máslo máme taky rádi a občas dám takto namazané pečivo pod gril. Je pak hezky křupavé.
    Měj se :-)a užij si prodloužený víkend
    PS: taťku jsem opět popohnala, prý to bere v patrnost

    OdpovědětVymazat