Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 25. července 2013

... HÁČKOVANÉ DROBNOSTI ....

     Háčkuju ráda a stále, protože nedokážu koukat na telku bez toho, že bych zaměstnala ruce. Jednak to považuji za promrhaný čas, a pak to bez nějaké činnosti dlouho nevydržím a chce se mi spát. 
     Před nějakou dobou jsem si ušila  dva kulaťáčky. Jeden jsem už  "oblékla" a do druhého se mi nějak nechtělo, až nedávno, když jsem se jen tak probírala starými časopisy na háčkování, jsem objevila  vzoreček nejen na zmiňovaný polštářek, ale i na dečku. Navíc jsem uháčkovala několik kraječek na ozdobení polštářků, pak jednu na krátkou záclonku do kuchyně a ještě nějaké do poliček ve skříni s porcelánem .... ale to zase až někdy příště.



Moje milé, všem Vám přeji krásné letní dny!!!!!!

7 komentářů:

  1. Jituš, krásna práca si šikovná!!!!!!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty jsou takové... královské:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, rozhodně mi to nepřipadá jako drobnosti, ale precizní, skvostné kousky!
    Přeji krásný den a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. Obdivuji tvoji práci.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, toto nitěrné háčkování obdivuji, na to bych neměla dosti trpělivosti. Je to krásné.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko,ten kulaťáček to je nádhera!Krásná a jemná je tvá práce!Zdraví Daja.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu ty polštářky jsou snové.Nádhera....Lena

    OdpovědětVymazat