Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

neděle 15. září 2013

...PRÁZDNINOVÉ CESTOVÁNÍ - II. ČÁST

Moje milé, vím, že prázdniny už bohužel skončily a i letní počasí je rovněž nenávratně pryč  a vzhledem k tomu, že jsem v  minulých týdnech   nějak nestíhala, jako ostatně i Vy všechny, které máte dítka školou povinná,   tak  se zpožděním pokračuji v  prázdninovém cestování ještě teď.   

Poslední srpnový týden jsme podnikli několik, dle mého názoru, zajímavých výletů a jedním z nich byla návštěva  Poniklé. To byl můj sen už delší dobu,  protože jsem se chtěla podívat na výrobu známých ponikelských vánočních ozdob, ale hlavně do Muzea krkonošských řemesel. A věřte mi, že odtamtud jsem odcházela opravdu velice nerada .... nafotila jsem toho tolik, že není možné všechno umístit na blog, tak alespoň malá ochutnávka a třeba se inspirujete i pro Váš výlet. 
























Přeji Vám všem krásný večer a  pohodový pracovní týden.

7 komentářů:

  1. Dobrý večer,úplně s Vámi souhlasím s cílem vašeho výletu,že se odtud nechtělo pryč:)Byli jsme teď týden s manželem v Krkonošícha a muzeum jsme navšívili.....teda taková nádhera se nedá ani povyprávět ta se musí zažít a vidět.Nafotila jsem si skoro stejné fotečky a mám jich nepřeberně.Stejně jako Vy dávám jedničku s hvězdičkou za tu námahu a práci,když muzeum tvořili:)Andrea K.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik krasnych veci ,nektere ani nepoznavam.Tam by se mi take libilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituš.Já zjišťuji že se mi nic nelíbí co je nové!Vše co má patinu stáří je tak nádherné ,kromě mých přibývajících let! Těžko by se mi odcházelo.Doufám,že jsi to zvládla !Když něco takového vidím mám chuť doma vše předělat!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Daji, já to mám taky jako Ty - staré "krámy" s příběhem jsou moje nejzamilovanější a ty předělávací choutky mám pokaždé taky. Vždycky, když vidím nějaký starý neobývaný dům, tak si představuju jaké poklady asi tak skrývá a hned bych se ráda šla přehrabávat tím starým harampádím.

      Vymazat
  4. Bože... tam je pokladov, tam by sa mi tiež veľmi páčilo.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, krásný a pohodový příspěvek. Nějak mi připadá, že naši předci žili poklidnějším životem. I když zažili spoustu dřiny. Dnes se snažíme stihnou nemožné. Asi i tím, že nám k tomu dopomáhají různé vymoženosti a doba klade různé nároky.
    Jituš, měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, absolutně s Tebou souhlasím. Dřív žili takový opravdovější život a svým způsobem opravdu i poklidnější ... nědky bych se docela ráda vrátila zpátky a to hlavně asi do období první republiky. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat