Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 7. října 2013

... ESTONSKÝ KRINGEL A DALŠÍ TVOŘENÍ ....

Stále něco peču, háčkuju, pletu, ale konečně jsem se taky pustila i do předení a to mě  zaměstnává asi nejvíc. Předení je prostě posedlost!!!! I když se mnou je to obecně dost těžké ... jak chytím do ruky háček,  jehlice, jehlu nebo když sednu ke kolovratu, tak nevidím a neslyším a  vždycky, když po mně doma chtějí něco jiného, tak říkám: "Vezměte mě něčím přes ruce, abych se mohla pustit mých nejoblíbenějších činností, a pak vám třeba i dám najíst" -:D Holt jen zapomínám fotit a dávat na blog, protože obvykle jak dodělám jednu věc, tak se hned pouštím do další ...  

Tentokrát Vám nabídnu něco k polechtání chuťových buněk a i něco pro oko.

Receptík na Estonský krigel jsem objevila na skvělém blogu   kudy-kam, který určitě všechny znáte a já na něj velice ráda chodím pro inspiraci. Krigel jsem  už pekla asi 4x, protože ho rodinka většinou sní ještě než stačí vychladnout a tedy po pravdě ten teplý je nejlepší. Recept najdete  přímo tady. Je báječný a velice rychlý, takže ho určitě vyzkoušejte.
A moje poslední háčkované kousky ... zatím je mám položené jen tak na kufru a ještě nevím, jestli některá zůstane doma, nebo jestli půjdou zase do světa. Obvykle totiž dečky rozdávám v rodině nebo známým, kde vím, že udělají radost.

Přeji Vám krásný a pohodový týden!!!!  

6 komentářů:

  1. Jitu, ten kringel budu muset co nejdříve vyzkoušet a ty dečky máš naprosto úžasné, mám pocit, že jsem na tom úplně stejně jako ty - jak se chytím háčku, není se mnou řeč a focení je pro mě někdy spíše trest než potěšení, hezké dny plné tvoření,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Kringel vypada zjimave vubec to neznam a uz tisknu recept, tve decky jsou krasne jsi holka sikovna.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, kringel peču pravidelně, je prostě úžasný! A tvé háčkování,to je skvost!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Óóó Kringel a já ho ještě nepekla. Budu to muset napravit. Jitu, dečky jsou moc pěkné !! Ahoj :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Jitu, mňam! kringel taky milujeme a zrovna jsem chtěla dát jeho fotku taky na blog :) . s tou závislostí, jojo, souhlasím. nikdy na to tvoření nemám tolik času, kolik bych chtěla. říkám si, že kdybych nepekla a nevařila... jenže zase jsem zmlsaná a domácí je lepší...
    jsem ráda, že jsem nakoukla, měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  6. Pááni, ty dečky jsou úžasné..... pro mě to už je vyšší dívčí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat