Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

středa 30. října 2013

... HÁČKOVANÉ DÝNĚ, ANDĚLKA A DOMÁCÍ ROHLÍKY ...

Už vloni jsem se chystala na výrobu háčkovaných halloweenských dýní a nějak to nevyšlo, a tak jsem to konečně napravila letos. Hotové je  mám už asi 3 týdny a zrovna tak dlouho zdobí krbovou římsu, ale holt jen nějak chyběla chuť fotit.
 Andělek jsem už ušila několik, ale nikdy pro mě žádná nezbyla, tak tahle je teď konečně moje a zdobí obývák.
 A ještě nakonec ...  u nás velice oblíbené domácí rohlíky.
Těsto: 260 ml vody 
           2 PL oleje
           2 ČL soli
           300 g polohrubé mouky
           200 g hladké mouky 
           1,5 ČL sušeného droždí
           1 ČL cukru
Na posypání: sůl, mák, kmín

Těsto zadělávám ručně a po vykynutí si ho rozdělím na menší dílky, ze kterých vytvářím rohlíky. Ty pak ještě nechám asi 10 min. kynout, potřu je rozšlehaným vejcem a posypu hrubozrnnou solí a mákem a peču je v horkovzdušné troubě na 180°C cca 25 min.  

Jen polohr. a hladkou mouku  jsem při posledním pečení vyměnila za hrubou a rohlíky se mi zdály lepší - takové nadýchanější. Vždy zmizí téměř rychlostí světla.

Přeji dobrou chuť a krásný zbytek dne!!!

4 komentáře:

  1. Krásné tvoření .... a rohlíky fakt hezčí jak z obchodu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Těžko bych si vybrala jenom jednu věc - líbí se mi všechno:-) Andělku jsem ještě nešila, tak o maličko vítězí:-)n ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, dýně i andělku máš v nádherných barvách, moc se mi líbí. Přes rameno mi kouká synek, tomu se nejvíc líbí ty rohlíky, vyzkouším :o)
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Příspěvek se mě záhadou nezobrazil tak zkusím ještě jednou :o))
    Dýně se ti moc povedly--já letos neuháčkovala ani jednu zato vloni jsem měla háčkovací dýnovou mániii :o))))
    Andělka je skvělá--nádherná--úžasná ♥♥
    Děkuju za recept na rohlíky a měj moc krásný víkend.Martina :o)

    OdpovědětVymazat