Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 24. října 2013

... VERANDA ...

Už dlouho jsem uvažovala o dalším botníku, nejlépe o takové té staré skříňce a zároveň  lavičce,  kterou mívala moje babička v kuchyni a  ukládala do ní pečlivě vyčištěné  boty, které ještě před tím uvnitř vysypala takovým žlutým práškem proti zápachu. Bohužel se mi ji získat nepodařilo, a tak jsem použila lavičku, kterou jsme měli léta v garáži. Byla docela ohavná s opěradlem a modrým umakartem na horní i spodní desce. Manžel odřezal opěradlo a já jsem se chopila bílé barvy a pustila jsem se do natírání. Při nedávném úklidu garáže jsem ještě narazila na dvě staré dřevěné krabičky  ... původně jsem si sice myslela, že zůstanou tak, jak jsou a že jim bude stačit jen vyčištění, ale bohužel  jsem je musela natřít také. 



 ... pak už jen zbývalo ušít nové sedáky ..... použila jsem na ně  látečku z obchůdku od Šárky ...

... mým dalším přáním bylo sehnat "kastlík" na píchačky, protože jsem ho chtěla použít místo nástěnky na vzkazy ... teď mám dokonce dva tyto kousky, ale druhý zatím není zrenovovaný ....
 ... a dalším úlovkem je starý pozinkovaný uhlák, který jsem přetvořila na stojan na deštníky .... a další jsem dostala nedávno, ale ten zatím nemá svoje místo a čeká na využití ....  

3 komentáře:

  1. No paráda! Krásna práca, išla od srdca, však? Mňa teda najviac zaujal ten kastlík na pichačky, to je teda výborný nápad! Nová chodbička má teda šmrnc:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, k vám přijít musí být moc příjemné. Verandu máš vyladěnou, moc hezké detaily si vymyslela a udělala.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško krásně máš verandu vydekorovanou --- krásné a útulné :o) Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat