Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 7. ledna 2014

... STŘÍPKY Z VÁNOC ...

Nejprve bych Vám všem chtěla popřát šťastný a  požehnaný nový rok 2014.
Předvánoční čas mi přinesl velké zklamání ve formě zrušeného pracovního místa na které jsem měla od ledna nastoupit a tím pádem jsem neměla náladu na nic  vč. Vánoc.  Ale i přes to jsem něco málo vytvořila a snažila se udělat alespoň trošku domácí pohody. 
... dárečky pro paní učitelky a  paní vychovatelku do družiny ...
.... šálky pro  "pančelky" v rozloženém stavu ...
... kornoutky z papíru ozdobené obrázky andělíčků ...
... nové prostírky ....
...  toto není oficiální vánoční stromek - v koši je nádoba s vodou a v ní několik borových větví, na které jsem si vyrobila rozety s andělíčky ... ty jsem natřela  lepidlem na ubrouskovou techniku a na některých místech posypala třpytkami, aby získaly ten správný nostalgický vzhled ....   
.... další voňavý polštářek s richelieu výšivkou a háčkovaným lemem - plněný pochopitelně levandulkou ...
.... moje největší předvánoční dílo - přehozy na postele pro naše dvě cácorky.  Pokojíček mají v oranžových a zelených barvách, a tak barevné povlečení (třeba krteček na modré) bylo potřeba skrýt, aby nerušilo celkový dojem. Přehozy moc nezkoumejte, protože do dokonalosti mají opravdu hodně daleko, ale důležité je, že holkám udělaly pod stromečkem radost ....


4 komentáře:

  1. Milá Jituško tobě i tvým blízkým přeji v novém roce hodně zdravíčka ,spokojenosti a nové místo,kde se ti bude líbit.Dárečky jsi utvořila krásné, určitě jsi jimi udělala velkou radost.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, ta práce mě mrzí! Nikdy ale nevíme, co momentální nepříjemné situace přinese a kam nás to posune. Tak ať je pro tebe nový rok šťastný!
    A teď jdu pochválit všechny tvé výtvory - prostírky, přehozy, dárky, prostě nádhera!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš i tobě krásný nový rok :)))

    OdpovědětVymazat