Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 20. února 2014

... ANDĚLKY A RUČNÍKY ....

Všechny Vás více jak po měsíci zdravím  a přeji Vám krásný den.
Konečně jsem se dokopala k tomu, abych upravila fotky a vložila je na blog :-o
K Vánocům jsem pro tchýni ušila Andělku/kuchařku, protože ona sama je báječná kuchařka a hned další následovala v lednu .... tentokrát pro neteř babiččiny sestřenice. 
 
No a tady jsou ještě báječně  měkoučké a příjemné pletené ručníky s žínkami - na jejich výrobu jsem použila přízi HAWAI od TOPTEXu (70 % bambus, 30% bavlna). Z pidi zbytků jsem ještě uháčkovala další kosmetické tamponky, které jsem už ani nefotila, ale musím říct, že jsou super  - stačí jen vyprat  a můžou se používat dál.

6 komentářů:

  1. Ahoj Jituško, tak tě tady zase vítám. Andělky jsou úžasné, určitě jsi jimi udělala velkou radost.
    Uplést si ručníky by mne nenapadlo - bezva nápad.
    Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituško, tak tě tady zase vítám. Andělky jsou úžasné, určitě jsi jimi udělala velkou radost.
    Uplést si ručníky by mne nenapadlo - bezva nápad.
    Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, další skvělá práce! Andělky jsou moc krásné a ručníky - Hawai znám a je to bezvadná příze.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš jsi úžasně šikovná:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, tvořeníčko se Ti povedlo. Ahoj a přeji hezkou sobotu. Lenka

    OdpovědětVymazat