Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 20. března 2014

... DALŠÍ POLŠTÁŘKY ...

Když jsem se pustila do šití výplní polštářků/válců, tak jsem hned raději ušila tři :-D  Jednak znám své děti  a pak  jsem si říkala, že když nebudou škemrat ony, tak jimi případně někoho podaruji. Ale jak jsem neomylně předpokládala, tak je chtěly holky a vzhledem k tomu, že jsem v minulém příspěvku zmínila, že naše mladší cácorka bude mít v sobotu svátek, bylo jasno.   Ona to zatím netuší, že jeden bude její, ale hned ráno mi hlásila, že kdybych náhodou neměla jasno v tom , co jí dát k svátku, tak že by jí jeden ten "bonbon" stačil :-D, a tak jsem se pustila do šití "kabátku". Druhá dcera má v polovině dubna narozeniny a aby nemusela tak  dlouho čekat, tak ho dostane taky už teď v sobotu. 
Povlaky jsou recyklované .... ušité z vyšívaného polštáře, který jsem kdysi koupila na Aukru. Výšivka je na obou tedy stejná, jen kraječku má každý jinou, aby se nedohadovaly. 


8 komentářů:

  1. Jity ty jsi se s těmi válci pořádně rozjela. Jsou nádherné. Jak se ti na nich spí? Začínám o něm taky přemýšlet. Krásný den. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Spí se mi na něm dobře, protože jsem si ho naplnila podle toho, jak to vyhovuje přímo mně samotné. Doteď jsem usínala na malém péřovém polštářku, ale všelijak jsem si ho rolovala a překládala a ráno jsem byla jak zbitá. Mám problémy s páteří od krku až dolu s tím, že mám v bederní části skříplý nerv a ten tam potvůrka nějak zarůstá, a tak jsem občas nemohla ráno ani pořádně rozhýbat prsty na rukách a teď se zdá, že je to lepší. Krásný den.

      Vymazat
  2. Hezký den Jitko,
    prosím, mohla bych se zeptat čím jsou ty polštářky vyplněné. Kdyby mi to pomohlo ke kvalitnímu spánku, taky bych si jeden ušila.
    děkuji moc a přeji krásné jaro. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, děkuji za milou návštěvu. Polštářky plním kuličkovým vláknem, ale podstatné je ještě to, že si ho naplním přesně tak, aby vyhovoval právě mně. Přeji krásné jarní dny plné sluníčka.

      Vymazat
  3. Polštářky jsou nádherné,moc...Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško ty tvé polštářky jsou moc krásné ♥♥ Měj krásný jarní víkend...Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že kdyby jich bylo třeba 10, zájemci by stejně byli, protože jsou moc krásné!
    Hezký večer Jitu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní polštáře, na Aukru se někdy dají sehnat poklady! Výborná recyklace.

    OdpovědětVymazat