Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 18. března 2014

... MOJE DNEŠNÍ ŠITÍ ...

Už delší dobu mám docela problémy se spaním a když trochu spím, tak se probouzím celá celá dolámaná a tak jsem si pro sebe ušila válec. Dnes konečně došlo na to, abych ho "oblékla" ... 
V sobotu má naše mladší svátek, a protože je to správná parádivá slečna, tak jsem pro ni ušila tyto tři šátky/čelenky ... pochopitelně to není celý dárek, protože chybí ještě knížka, kterých není nikdy dost.
 A tady je můj koutek, který jsem Vám už ukazovala ... jen jsem ho obohatila o jednu starou židli, kterou jsem jen umyla a trošku natřela sedák a opěrku, ale počítám s tím, že ji obléknu ještě do nějakého bílého kabátku.  

7 komentářů:

  1. Krásné výtvory. ten válec je luxusní.

    OdpovědětVymazat
  2. Jity polštář je nádhernej,poved se Ti :))) a slečna bude pěkná parádnice...pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní šití Jitu! A ta židle je super, bezvadně se na nich sedí :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš jsi pilná švadlenka... to se teď bude dcerka parádit:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, když někdy nemůžu spát, tak si uvařím meduňku s medem a spím jako dudek.
    Válec se mi líbí i dárečky, to se bude dcerka parádit.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, válec vypadá dobře, přeji ať se na něm také dobře vyspíte a ty čelenky, jsou super, také jednu máme,ale letos už jich budu šít více. loni byla jen zkouška :) Mějte se hezky Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milé, moc Vám děkuji za návštěvu a krásné komentáře, které mě zahřály na srdíčku. Přeji Vám krásné jarní dny plné sluníčka a pohody.

    OdpovědětVymazat