Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 4. března 2014

... NEODOLALA JSEM ....

Vím, že většina z Vás už nějaké ty polštářky s nápisy měla a nebo ještě možná má. Já jsem se jim nějak stále vyhýbala,  protože víc se mi líbila taková ta česká klasika a výšivka ... ale při šmejdění po netu jsem se holt do nich trošku zakoukala, a tak jsem usoudila, že bude nejlepší, když se do jejich výroby pustím sama. A protože si myslím, že se docela povedly, tak se jdu trošičku "popýšit". 


... po minulých dvou Andělkách kuchařkách jsem byla požádána o výrobu další ... tentokrát bude dárkem od babiččiny kamarádky pro její osmiletou vnučku.  Požadavek zněl: červené šatičky jako ta předchozí a vyšité jméno MÁŇA na zástěrce. Doufám, že se snad Kristýnce bude líbit.

... a nakonec ještě nějaké to tvořeníčko na  mladší dcerku - vestička ze zbytku KATEŘINY Plus od TOPTEXU s aplikacemi, které jsem "obšvihla" z Pinterestu.  Ty jsou háčkované z příze  CAMILLA a doplňují barvy  KATEŘINY. 
Přeji krásné a pohodové dny!!!!!

4 komentáře:

  1. Jitu, popýšit by ses měla hodně, nejen trochu! Polštáře jsou parádní, Máňa úžasná a vestička se taky moc povedla.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné polštářky...Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné polštářky Jituš! A andělka je překrásná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, ty tvoje andělky jsou úžasné!! A polštářky se moc povedly.

    OdpovědětVymazat