Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pondělí 24. března 2014

... VÍKENDOVÉ TVOŘENÍ ....

Teplé  a  sluníčkem zalité dny  minulého týdne mě zlákaly k vytvoření  malých jarních dekorací. V pátek jsem trošku ostříhala svoji malou kroucenou vrbičku ... má asi 3/4 m na výšku, takže je zatím opravdu maličká. Těch několik větviček mi bylo líto vyhodit, tak jsem je dala do vázičky s tím, že si je nějak nazdobím .... Jak to dopadlo, posuďte samy.
... ptáčky jsem Vám už předvedla na vestičce mé dcery ....

.... a k ptáčkům na závěsu jsem ještě přidala králíčky, kteří jsou rovněž "obšvihnutí" z Pinterestu ...

Milé dámy, přeji Vám krásný a pohodový týden!!!!

4 komentáře:

  1. Krásné jarní zdobení Jituško! To jsou takové milé drobnosti. Moc se mi líbí i ten sáček se srdíčky.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne jarni zdobeni.Ta kroucena vrba ja moc hezka pomucka ke zdobeni.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš jsi šikulka, girlanda je parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. Ptáčci i zajíčci vypadají úžasně. Ten závěs je skvělý nápad, ten by se mi taky líbil :) asi si budu muset na Velikonoce něco podobného udělat :) Děkuji za inspiraci. Jana

    OdpovědětVymazat