Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 8. dubna 2014

... NOVÉ POVLAKY NA POLŠTÁŘKY A DALŠÍ TVOŘENÍ ...

 Před časem jsem si v obchůdku u Šárky koupila další látečku, do které jsem se zamilovala hned na první pohled a uložila jsem ji do boxu k ostatním.  Holt když se zamiluju, tak si alespoň 1/2 m musím koupit .... třeba právě na ten polštářek. Někdy si ovšem říkám, že jsem spíš  asi  sběratelka látek :-D, protože některé se mi líbí tolik, že mám pak problém do nich "šmiknout". Nicméně včera nastal ten správný čas na nové povlaky na polštářky do obýváku, a tak jsem se pustila do šití  ....
   
... při brouzdání po netu, kdy jsem hledala nějaké vintage obrázky a visačky,  jsem narazila na tyto dvě  krásné krabičky ...    Zatím jsou prázdné a "jen" zdobí stolek, ale určitě pro ně nějaké využití najdu ... třeba poslouží jako obal pro nějaký drobný dárek .... 
.... záclonka háčkovaná ze Sněhurky .... moc se mi líbila, tak jsem háčkovala a nějak jsem neodhadla velikost a holt pro moji domácnost je malá (80 x 50 cm).   Zatím nevím co s ní, takže je případně i k prodeji a já se asi pustím do nové větší ....
    
...  a ještě podkafíčka v jarních barvičkách ... jsou ze zbytečků látek z PW dek, které jsem šila jako vánoční dárek pro dcery a obháčkované jsou přízí Camilla ...

Přeji krásný a pohodový týden!!!

4 komentáře:

  1. Jituš podkafíčka jsou nádherná, krásné jarní barvičky! Na polštářky jsi použila moc pěkné látky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, zase spousta krásné a pečlivé ruční práce! Nádherné podívání!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi šikulka. Krásné jarní dny plné tvoření.Věrka

    OdpovědětVymazat