Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 3. června 2014

... LUČNÍ KVÍTÍ A TROCHA TVOŘENÍ ...

Tak jsem se konečně dočkala  .... dostala jsem luční kvítí  .... a o to je cennější, že mi ji přinesla mladší dcerka včera ze školní družiny. Ona moc dobře ví, že takovou kytičkou mi udělá tu největší radost. 
Kdo mě zná, tak ví, že moc ráda zkouším všelijaká nová řemesla a techniky, a tak asi pod vlivem nedělního výletování jsem se konečně pustila do toho, co jsem chtěla vyzkoušet už dávno. 

Přibližně před dvěma nebo možná už třemi  roky jsem se dívala na satelitu na jeden z pořadů  Kirstie Allsopp ... byl to vánoční speciál ... a kromě jiného mě tam zaujala výroba ručně šitého bloku.  Stále jsem s tím otálela a  teprve dnes jsem konečně   jeden blok vyrobila a na 100 % vím, že rozhodně nebude poslední. Výroba je velice jednoduchá a zábavná a už teď tuším, že by to nemusel být špatný dárek pro naše "pančelky".  

Tento, úplně obyčejný, blok má desky   z pravé kůže, na kterou jsem zevnitř nalepila škrobovým lepidlem ozdobný papír a z kancelářského papíru jsem vyrobila  a  lněnou nití všila jednotlivé bloky listů.  Těch je celkem 5 po šetnácti listech ve formátu A5. Blok jsem převázala šňůrkou z kůže a ozdobila jsem ho ještě jedním starým klíčkem ... Ale v hlavě už mám několik dalších  nápadů  na nějakou tu romantiku  ve stylu shabby chic ....





Děkuji za krásné komentáře u předchozího příspěvku a přeji hezké a pohodové odpoledne!!!

7 komentářů:

  1. Krásný! Určitě někomu udělá radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný. Moc se mi líbí ta kůže.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitulko, jde ti všechno, na co sáhneš. Ta kůže voní až sem, chtěla bych být jednou z pancelek!
    A kytka natrhaná dětmi, k tomu není co dodat...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Desatero lucnich kvetu z lasky mi sem nekdo dal byla pisnicka co me hned vlezla do hlavy .Moc mile poteseni od dcerky. Zapisnik se opravdu povedl a jako darek se urcite bude libit.

    OdpovědětVymazat
  5. Luční kvítí je nádherné, když rozkvetou kopretiny, vždycky musí být u nás na stole. Ten čas je právě teď. děkuju za tip archeo skanzenu v Uhřínově - byli jsme tam několikrát, máme občas možnost si půjčit v Liberku faru, o prázdninách - a tak hodně jezdíme po okolí na výlety a Uhřínov bývá jedním z cílů. Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško to luční kvítí voní až sem---nádhera ♥ Blok z kůže na ten nemám slov je nádherný ♥ Měj s emoc moc hezky....Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy - máš krásnou kytičku... luční kvítí jsem naposledy zažila, když jsem ještě žila v horách a přiznám se, že se mi velice stýská po těch rozkvetlých loukách plných kopretin, modrých zvonečků, zaječích ocásků a jiných kytiček, pro které jsme si vymýšleli jako děti svá osobitá jména. Hodně pohody přeji.

    OdpovědětVymazat