Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

úterý 1. července 2014

.... JAHODY POD SKLEM A DÁREČKY ....

.... náš nejoblíbenější letní  zákusek - "ovoce pod sklem", jak ho nazývají naše holky ... Je už nakrojený, ale tentokrát jsem ho  ještě stihla vyfotit :-D
.... nezbytné dárečky pro paní učitelky a paní vychovatelku (ten košíček vlevo)

... a ještě jeden, tentokrát pro třídní starší dcery ...

Košíčky na pečivo pro "pančelky" jsem šila ve třech velikostech podle počtu členů jejich rodiny :-) a pro paní vychovatelku jen takový menší, spíš na nějaké drobnosti a doplnila  jsem je ještě  sadou šesti háčkovaných podložek pod skleničky a kytičkou sušené levandulky. Košíky jsou ušité ze lněné látky a vnitřek z bavlny, vyztužené jsou ronarem. Všem třem obdarovaným dámám se dárečky moc líbily a tím pádem jsem měla radost i já. 

Moc Vám všem děkuji za milou návštěvu a krásné komentáře, které mi tu zanecháváte a ze srdce Vám přeji pohodové prázdniny!!!!!

5 komentářů:

  1. Jituško, dárky si vykouzlila moc krásné, pančelky musely být nadšené!
    A jahody pod sklem - dala bych si kousek :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, moc pěkné dárky jsi udělala. Věřím, že potěšily a zákusek vypadá mňamózně. Měj se :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, Tvé košíčky na pečivo jsou moc hezké a díky Ti, žes uvedla i název toho "kabelkového" vlizelínu - ronar. Hned jsem to sdělila naší paní prodavačce ve švadlence, protože když jsem ho nedávno chtěla u ní koupit, tak nevěděla, že něco takového vůbec existuje. :-) Hezké prázdniny a hodně pohody i vám domů...

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo ušila jsi moc pěkné dárečky. Zákusek vypadá také moc dobře. Určitě to byla mňamka.
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko nádherné dárečky. Tyhle košíčky já strašně miluju. Mějte se hezky. Martina

    OdpovědětVymazat