Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 21. srpna 2014

... 3. PRÁZDNINOVÝ VÝLET ...

... nás zavedl do Nového Města nad Metují.  Byl jen krátký a iniciátorem jsem byla opět já. Miluju  Četnické humoresky a na  zámku probíhá právě výstava věnovaná tomuto krásnému seriálu. Musím přiznat, že jsem byla trošku zklamaná, protože jsem si naivně myslela, že toho bude k vidění víc, ale i tak to bylo fajn.  

Uvnitř jsem nefotila, a tak tady je jen několik fotek z města.
.... kdoví, proč mě tolik zaujala tato stará roubenka???? Nejspíš kvůli tomu, že je to krásný starý roubený dům a ještě ke všemu je v jeho přízemí tenhle skvělý obchůdek ♥ .... naprosto úžasné spojení, že ...


... socha akademického sochaře Olbrama Zoubka "Alegorie Metuje" ...
... Jurkovičův krytý dřevěný most v zámecké zahradě ....



... typické štíty domů na náměstí ... 


Přeji všem krásný den♥

15 komentářů:

  1. Hmmmm je tam hezky ale ono je u vas skoro vsude hezky.Roubenka je krasne staveni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, taky si myslím, že u nás se opravdu najde spousta krásných míst a pro roubenky mám slabost.

      Vymazat
  2. Jituško, mám Nové Město moc ráda... Krásně si nafotila všechna i mě milá místa.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Nové město taky patří k mým oblíbeným místům a těší mě, že vypadá čím dál líp. Moc zdravím. pa Jitka

      Vymazat
  3. Tohle městečko mě také moc uchvátilo. Architektura, okolní příroda, sochy, ranní poklid u kávy v kavárničce na náměstí. Všechno bylo moc príma. Teď se mi vzpomínky vrátily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladi, jsem moc ráda, že jsem ti Nové Město připoměla . Jen v žádné kavárničce nebylo jediné místo k posezení, všude byla ohromná spousta lidí :-o

      Vymazat
  4. Pěkný výlet jste si udělali:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jituško, krásný výlet - píši si a určitě se tam v budoucnu někdy podívám.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, Nové Město určitě za návštěvu stojí a vůbec celé okolí - Náchod, Opočno, pevnost Dobrošov, Dobruška atd. ... mohla bych pokračovat dál. Moc zdravím.

      Vymazat
  6. Jíťo, Nové Město n. Metují také znám. Je tam moc krásně. I v okolí je spoustu krásných míst.
    Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, máš pravdu nejen v Novém Městě je krásně a i jeho okolí je krásné se spoustou míst, která rozhodně stojí za návštěvu. Zdravím a měj krásné dny. pa Jitka

      Vymazat
  7. Jitko, nádherný výlet - tip pro nás, kam se můžeme podívat. A roubenky jsou nádherné, také mám pro ně velikou slabost. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  8. Nové město nad Metují je nadherné. Nestavovali jste se i v nedalekém Pekle u Metuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát jsme se v Pekle nestavovali, ale už jsme tam byli několikrát ... tam je taky krásně.

      Vymazat