Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

čtvrtek 25. září 2014

.... TROCHA ŠITÍ ...


Moc Vás všechny zdravím a  po delším čase  jdu zase konečně přidat nějaké fotečky.  Všechno jsem šila předposlední týden prázdnin, ale vzhledem k tomu, že začal opět školní kolotoč a já jsem od šicího stroje přesedla ke kolovratu a začala se opět věnovat své největší lásce .... předení ..., tak jsem nějak zanedbala blog.

Opět na přání  mé milé zákaznice, maminky Leončiny spolužačky, vznikly tyto dvě postavičky:
.... je to vlastně Verča a Ondra ... Verunka si,  podle maminky, s panenkami nikdy neměla zájem hrát, ale od doby, kdy se u nich doma objevila zaječice a Andělka, tak je prý téměř nedá z ruky :-) A tak zadání znělo, jestli bych dokázala ušít postavičky holčičky a kluka.  Maminka byla moc spokojená a já jen doufám, že okouzlí i  Verču. To bude totiž nejspolehlivější  měřidlo toho, jak se mi panenky povedly.
A další milou zákaznici mám doma, hned jak je viděla, začala škemrat, že chce taky :-D .... a tak mám už téměř hotovo, jen dodělat šatičky a budu fotit.

Další přišla na řadu opět Andělka a ta tentokrát putovala až do Austrálie, kde bude ochraňovat Elišku a její rodinu. Ta byla tak zlatá a nabídla mi, že mi při cestě do Čech přiveze rouno z jejich oveček a ještě k němu přidala eukalyptové listy pro moje barvící pokusy.   



A poslední šití bylo pro moje berušky. Stále schraňuji zbytky starých džínů, tedy spíš jejich nohavic, a protože už jsem měla nasysleno hodně materiálu,  tak jsem přemýšlela o tom, co vyrobit a volba padla na  takový sportovní vak. Leonka v něm zrovna nosí věci na školní plavání a Lucka ho používá když jde s kamarádkami ven, aby tam mohla vrazit mobil, MP3, peněženku, deštník  apod.



Přeji Vám krásné podzimní dny ♥

5 komentářů:

  1. Jitko panenka a panáček jsou nádherní , věřím , že udělají velikou radost malé opatrovnici.Měj se moc krásně ... Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, ty odstíny, které jsi vykouzlila z přírodních materiálů, jsou úžasné a o panence, panáčkovi a Andělce ani nemluvím... Jsi velká šikovnice...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, ty napíšeš trochu šití - to je nádhera, krásně volené barvy, precizní práce, prostě radost se dívat!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu....tolik krásy jsi našila:-).....trocha myslím vypadá trochu jinak:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško no to je krása ♥ snad tohle ntaké jednou budu umět.Zatím jsem ušila jen jedno křivé srdíčko :o) Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat