Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

sobota 6. prosince 2014

... ADVENT 2014 V RATIBOŘICÍCH ...

Na adventní Ratibořice jsem se chystala už  několik let a to hlavně od shlédnutí reportáže v Toulavé kameře. Pokaždé nám do toho něco vlezlo .... choroba, nějaká návštěva, ale hlavně ping pong, který manžel hraje. Dnes se konečně zadařilo .... pinčes byl sice taky, ale jen dopo ..... huráááááááááá ... a my jsme mohli vyrazit.  Jediné, co nám trošku pokazilo náladu bylo počasí. Nevím jak kde jinde, ale u nás ráno vydatně pršelo, kolem oběda na chvilku přestalo a než jsme  dojeli do Ratibořic, tak zase začalo :-( Dalo se to přežít, nepříjemné byly pouze ty rozblácené cesty, takže jsme shlédli představení   v Kuželníku u Panského hostince a pak jsem se přesunuli do objektu mandlu, kde probíhal adventní trh a odtud do Rudrova mlýna na vystoupení Folklórního souboru Barunka. I přes zmiňované nepříznivé počasí bylo všude plno až jsem měla pocit, že do mlýna se nedostaneme ... ale povedlo se.  Letos jsme museli z časových důvodů vypustit návštěvu zámku, ale já jsem stejně stála spíš o tu výzdobu venkovských chalup. 

Dnešní odpoledne jsme si společně báječně užili, zazpívali si koledy  a oživili si  tradice  a jak poznamenala naše Lucie: "Stejně se  dřív dokázali bavit líp než my dnes a ani k tomu nepotřebovali ty leckdy hloupé filmy a válení se  u telky."  Mám obrovskou radost z toho, že se nám povedlo vštípit dětem lásku k tradicím. 
  
Některé fotky jsou horší kvality, protože jsem zapomněla doma foťák :-o a museli jsme tudíž fotit na mobil.














 Všem Vám přeji krásnou adventní neděli s tím, abyste si ji užili tak, jako my ten dnešek!!  A to nás ještě zítra čeká adventní koncert v kostele sv. Jana Křtitele.


9 komentářů:

  1. Musel to být moc příjemný zážitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zážitek to byl opravdu moc příjemný a jsem ráda, že letos to konečně vyšlo. Jen je mi líto, že jsem v té rychlosti nechala doma foťák, protože i přesto, že na mobilu nemám špatný foťák, tak to holt neumím.

      Vymazat
  2. Jituško,byli jsme tam o adventu před několika lety a moc se nám to líbilo, tenkrát dokonce i počasí bylo adventní...
    Moc se mi líbí tvé mikulášské pečení!
    Užij si večer a zítra koncert. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, děkuji ♥ Je škoda, že to počasí je takové, jaké je, ale co se dá dělat, důležité je, že holky byly spokojené a že jsme byli všichni spolu. Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Museli jste mit prima den. Adventní koncert bude zítra v podvečer i v našem kostele, už se těšíme. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, den byl báječný a vůbec celé období adventu je úžasné. Přeji pohodovou adventní něděli užijte si ten zítřejší koncert.

      Vymazat
  5. Óóó, to je krása !!! Jituš, hezky jste si to užili, viď ?
    I Tobě přeji pokojnou adventní neděli.
    Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni, užili jsme si to báječně. Také přeji pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Lucinka má pravdu - bavili se dříve líp a hlavně se více mezi sebou bavili. Chtěla bych zažít třeba takové pravé přástky . :-) Dneska se se sousedy nevidím celé týdny ... Přeji pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat