Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz

pátek 5. prosince 2014

.... PROSTĚ JEN TAK ....


Už několik dní přemýšlím nad tím, co dnes upeču ..... kromě toho, že mám svátek :-o, chodí večer Mikuláš a k nám přijede babička s dědou a já jsem ještě ráno nevěděla  do čeho se pustit ....  pak jsem na chvíli sedla k fb, abych se podívala co je nového a tam na mě vykoukl tenhle vánoční strom a bylo rozhodnuto:

.... recept byl téměř stejný jako  Vlastičky na estonský kringel, jen místo cukru se skořicí byla placka pomazaná Nutelou, ale tu nekupujeme, takže jsem použila ten skořicový cukr ... Strom na pravé straně  je podle  fb  a ten druhý je můj nápad na využití  odkrojků z toho prvního :-D
Kringel mám vyzkoušený,  tak tyhle stromy by měly chutnat taky.

Přeji Vám všem, kdo zavítáte na můj blog, krásný den a dětem bohatou nadílku a hodné čerty.
 

3 komentáře:

  1. Krásně se ti pečení vyvedlo !!! hnedle jsi mě inspirovala na víkend - děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuš, děkuji ♥ a jsem ráda, že jsi tu našla inspiraci. Přeji krásný a požehnaný advent.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, to je skvělý nápad, myslím že o víkendu budu také péci.
    Moc zdravím Iva

    OdpovědětVymazat